10. marraskuuta 2015

being held by the right person is enough to cure anything



vapaapäivä; nukuin kaksitoista tuntia, kunnes oli pakko keittää kahvia
olen kirjoittanut, lukenut, ikävöinyt, tehnyt niin hyvää ruokaa, levännyt
käynyt kuumassa suihkussa ja toivonut keveämpää oloa
ja yrittänyt jättää huomioitta sen, että jokin puristaa keuhkojani

sunnuntaina olin pakahtua; onnesta, kiitollisuudesta, ilosta, rakkaudesta
autossa olimme vain me, sinä ja minä, matkalla kotiin
me nauroimme, kuuntelimme musiikkia ja lauloimme niin kovaa
taivas värjäytyi edessämme vaaleanpunaiseksi
ja minä puristin kättäsi ehkä hieman liian lujaa
tunsin jotain niin suurta - siinä hetkessä kaikki oli hyvin
en saanut kunnolla henkeä, olin pakahtua

ja ne silmäni täyttäneet kyyneleet olivat silkkaa onnea.

4 kommenttia:

  1. Niin kaunista tekstiä! Ja ihanat noi kengät tuossa ylemmässä kuvassa :>

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus. :) Voisin hyvin kuvitella tuohon itsenikin.

    VastaaPoista