26. lokakuuta 2014

" you would lose your mind trying to understand mine "


yritin estellä, taistella vastaan
taisin kaikesta huolimatta kadottaa itseni luonnon värien mukana
enkä tiedä enään, miten solmia sanoja yhteen
kuinka muodostaa kauniita lauseita
kynästäkin loppui muste


unettomia tunteja, toisia kahvikupillisia
olin niin kylmissäni 
että sinä säpsähdit jokaisesta kosketuksestani
ja minä ajattelin pysyä poissa
kunnes olisin taas ehjä


tarkoitukseni ei ollut menettää kontrollia
eikä unohtaa miten hengittää
halusin vain olla hetken unohduksissa
ehkä hymyillä hieman
joten
anteeksi


sanat juuttuvat kurkkuuni, kylmä viima tärisyttää
sinä kuiskaat korvaani kauniita lauseita elämästä, meistä
hetken kyyneleet kertovat onnesta 
ja rakkaudesta


vielä jonain päivänä puhun suuni puhtaaksi
mieleni tyhjäksi
kerron maailmalle tarinani.

20 kommenttia:

  1. kirjotat niin kauniisti aina.
    haleja sulle <3

    VastaaPoista
  2. oi miten kauniisti kirjoitettu :') "taisin kaikesta huolimatta kadottaa itseni luonnon värien mukana" samaistun.

    VastaaPoista
  3. Omg oon ihan sanaton tästä sun tajunnanvirrasta
    Oot ihana<3

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana teksti! Itsellä ollut paljon samanlaisia tunteita lähiaikoina, pystyn samaistua.
    Kaikkea hyvää sulle ♥ blogisi ja instagaram ovat mun lempparit!

    VastaaPoista
  5. mä olen niin rakastunut sun blogiin ♥ ihania kuvia ja ihanaa tekstiä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi, niin ihana kommentti!! kiitos hurjasti ♥

      Poista
  6. oot niin huippu. ihana postaus jälleenkerran!

    VastaaPoista