27. heinäkuuta 2014

"kiss me hard before you go"


päivä toisensa jälkeen
sinä ihmettelet
miten ihminen, joka tulee maailman onnellisimmaksi
yhdestä auringonlaskusta
pususta
sateesta
voi olla niin täynnä surua


kaikkialla on niin kaunista
minä vastaan
rakastan niin paljon
ehkä tunnen liikaa
mutta sinä
sinä
sinä, sinä teet minut onnelliseksi 


joku viisas
joskus
kai sanoi
pitää olla surullinen
että voi olla onnellinen


pitääkö niitä olla samaan aikaan
entä jos ei ole kumpaakaan
suru
ilo
en minä oikeastaan
edes taida tietää


hassuinta on itkeä surua
ja tuntea itsensä onnelliseksi
samaan aikaan
kun sinä
yrität saada kiinni
jokaisen
kyyneleeni 


joskus kauneus saa minut itkemään
tuntemaan itseni
pieneksi
vähemmän kauniiksi
kuin kaikki ympärilläni
kuitenkin minä olen
onnellinen
ja silti surullinen
mutta sinun kanssasi

14 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja ihanaa tekstiä ihanassa blogissa! :3

    VastaaPoista
  2. voi niin ihana taas!! miten sä osaatkaan kirjoittaa näin kauniisti ♡

    VastaaPoista
  3. Täällä minä taas, myöhässä, lukemassa useampaa (kirjoitin ensin upeampaa, minkä jo pyyhittyäni tajusin täysin todeksi myös) postausta kerralla. Ehkä se on minun juttuni? En kykene lukemaan vain yhtä postausta kerralla, joten säästelen niitä ja luen kerralla. Salainen paheeni, ei enää niin salainen. Siten löydän sen postauksen helpoiten, johon samaistua, johon kommentoida. Koska minä haluan.

    Tässä se kohta tuli toisen kuvan jälkeen. "rakastan niin paljon, ehkä tunnen liikaa". Miksi on niin helppoa rakastaa kaikkea muuta niin paljoa, paitsi itseään? Miksi on niin helppoa tuntea niin monia tunteita, joita ei kykene säätelemään?
    Toivon, että tapailemani poika olisi pian enemmän ja hänkin yrittää napata kyyneleitäni tulevaisuudessa. En tiedä, voinko näin sanoa, mutta toivon jotain samanlaista kuin tekstissä, teillä? (Nyt luettuani uudestaan kommenttini, tämä tuntuu siltä, kuin kertoisin kuulumisiani, mikä tuntuu ihan hassulta ajatukselta. Mutta kun mietin, ehkä se on tapani kommentoida tekstiä? En tarkoituksella kommentoi kuulumisiani.)

    Toivon, että olet alkanut elää. Minä aloitin sen vähän aikaa sitten ja olen tajunnut olevani onnellisempi kuin aikoihin. Hymyilen typerämpänä asioille kuin aiemmin hymyilin. Mutta onko mahdollista olla niin onnellinen, että se tekee surulliseksi, pahalla tavalla surulliseksi? Mutta nyt haluan kysyä, miten sinulla menee?

    Toivon, että elät, ja olet onnellinen. Toivon sinulle upeita päiviä, sillä sinä olet upea. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi, sinäkin olet upea. ihana. piristit taas todella paljon aamuani, joka sattuu myös olemaan syntymäpäiväni, yhdeksästoista sellainen. kiitos, kiitos kun tahdot kommentoida minulle <3

      paljon kaikkea hyvää ja vaaleanpunaista sinulle ja tapailemallesi pojalle! olette varmasti suloisia. voi, teit minut niin iloiseksi! eläminen on parasta. oikeasti. ihan huippua, että sinäkin ainakin vaikutat onnelliselta!! tiedän kyllä mitä tarkoitat, se tunne, kun on niin onnellinen, että alkaa jo tuntea surua. pelkoa siitä, kauanko tämä onnellisuus kestää. mietteitä siitä, että ansaitsenko minä nyt muka tämän. sellaiset ajatukset pitää saada mahdollisimman nopeaa kauas kauas pois! ne tukahduttavat onnen aivan turhaan. koska jokaisella meillä on oikeus onneen.

      minulla menee, noh, hassusti. vähän laidasta laitaan. nyt on ollut vähän liikaa surua mielessä, mutta enköhän minäkin kuitenkin edes jollain tapaa ole onnellinen. tänään on syntymäpäiväni, tehdään sukulaisten kanssa lettuja. toivottavasti saan edes pari halausta. maanantaina lähden tanskaan, siellä viivyn yhdeksän päivää. ihanaa ihanaa ihanaa!!! join juuri aamukahvin, nyt voisin meikata pitkästä aikaa, yrittää edes näyttää nätiltä itseäni varten.

      Poista
    2. Paljon paljon paljon onnea syntymäpäivänäsi. <3
      Syö paljon lättyjä ja toivon sinulle paljon halauksia, minä voisin antaa vaikka kuinka monta halausta sinulle! Toivottavasti päiväsi Tanskassa tulee olemaan mahtavia! Sinä näytät kauniilta, meikillä tai ilman (ja minä tarkoitan tätä).

      Poista
    3. kiitos kiitos kiitos ja kiitos hihi

      Poista
  4. voi apua miten ihana

    ♥ täydellisiä sanoja

    VastaaPoista
  5. Kauneus saa itkemään jonkun muunkin, nimittäin tätä lukiessa tuli itku. Kirjotat niin ihanasti. Vau. <3

    VastaaPoista