4. kesäkuuta 2014

no ku mua nyt vaan väsyttää

mä vaan murustelen lontoonraesuklaata valkoisille lakanoille ja yritän mielenvoimalla parantaa särkevät paikkani. mieli tekisi vetää vanhat kunnon itku-potku-raivarit. se ei kuitenkaan ole suotavaa, aikuisiahan tässä jo ollaan. kaikki on ohimenevää. niin kai sanoi joskus joku erittäin viisas ihminen, yritän tässä vain hokea itselleni tuon lauseen olevan totta. kyllä joo niin kyllä se niin täytyy olla joo pakko niin se on vai eikö joo ei se oo niin vaikka ehkä kuitenkin mutta ei tai jos silti kuitenkin.

tahtoisin kivoja raitapaitoja. myös ikävä pitkiä hiuksia raastaa. pinnallista. mutta mitäpä sitten, mielummin keskityn ostoslistan tekemiseen kuin tulevaisuuden suunnittelemiseen. tai sitten hiusten ikävöimiseen kuin kaiken vanhan perään märehtimiseen. oikeasti, joskus se on hyväksi keskittyä niihin pieniin ärsyttäviin juttuihin ja unohtaa ne suuremman maailman ongelmat. on myös joskus tai vaikka aina ihan okei itkeä, kun tiputtaa täyden kahvikupin lattialle.

pohdein tätä blogia. mun blogia. millaisen haluaisin tämän olevan. munlaisen. hansumaisen. hansumaista. siksipä päätin unohtaa "uskallanko kehtaanko viitsinkö" ajatukset. koska kyllä, minä voin julkaista täällä mitä tahdon. oli se sitten vaikka vain yksi kuva tai liian pitkä teksti, joka sisältää vain ja ainoastaan paskaa tajunnanvirtaa. mä teen niinkuin mä teen.

aloitan blogista. siirryn sitten vakavempiin asioihin. opettelen tekemään juuri niin kuin minä itse haluan, pystyn ja ansaitsen. huspois yliajattelu, en jaksaisi enää välittää.

niin ja joo Seuraa blogiani Bloglovinin avulla jeeeees.

6 kommenttia:

  1. Hei, itkupotkuraivarit on aina ok! T. 22v :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta totta, paikka pitää vaan valita oikein, keskellä ihmisisjoukkoa ei oikein kehtaisi meinaan :-D

      Poista
  2. TÄÄ ON HYVÄ! ja paras tunne on se kun uskaltaa tehdä niinkun haluaa. mä mietin eilen että no uskallanko mä nyt kumminkaan näillä shortseilla lähtee kaupungille, MUTTA MENIN ja ah se oli hyvä päätös.

    VastaaPoista
  3. todella ihana blogi sinulla, oi että!! :--)

    VastaaPoista