17. kesäkuuta 2014

having “feelings” is ruining my reputation of being a heartless bitch


satoi niin, että tien viereiset pysähdyspaikat täyttyivät autoista, eteen ei vain nähnyt. siellä tien vieressä minäkin vietin kymmenisen minuuttia, sadepisaroiden pauke peitti kaiken muun allensa.

joskus väärään numeroon lähetetty viesti saa ilon ja onnen kuplimaan kilpaa sisällä.

nyt en uskalla sulkea silmiäni. siis pitää keittää lisää kahvia.

olisi ihanaa kuulla mitä teille kuuluu. kertokaa mitä tahansa. olisi ihanaa.

10 kommenttia:

  1. Myrskyisän tuulen ja auringon sekainen keli aiheuttaa hortoilu-olon. Hmm. Aika kevyt olotila on se. Tekisi mieli lähteä vaan keinumaan tuohon viereiselle leikkikentälle kuunnellen musiikkia kännykästä. Ja päivään piristystä tämä postaus! Ja ihan kohta pian suihku, iso puhdas t-paita ja ruokaa. Sit illalla Adventure Time jaksoja koko yön pikkusiskon inssin läpäisemisen kunniaksi veljen ja mainitun siskon kanssa. Ehkä yhdet juhlistus siiderit siihen päälle. Jeh. Oliskohan siinä ihan juuri nyt tämän hetken sekalaiset kuulumiset =) (Ihan tosi tämä postaus on ihan yli-kiva, kuplii tahattoman hyvä olo niin yksinkertaisesta kuin "mitä teille kuuluu".)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuulostaa ihanalta iltasi!! nauti kovasti :-) täällä on vain tuo myrskyisä tuuli, ilman aurinkoa. mutta juuri nyt se ei edes haittaa. ja kiitos, kiitos kommentistasi<3

      Poista
  2. Mulla on lattialla iso kuplamuovialusta, sen päällä on mieltä kohottavan hauskaa pomppia aina ohimennen. Mulla on neljä suklaapalaa jäljellä ja ikkunalaudalla hyvinvoivia kasveja. Juttelin tänään ensimmäistä kertaa naapurini kanssa, kun olin ripustamassa pyykkejä. Nyt odotan vaan puhelimeni soivan, niin pääsen parhaan ystäväni ja hänen koiransa kanssa lenkille. Pisarat putoilevat varovaisesti ja pehmeästi nenänpäähän ulkona, mutta toivottavasti toi sää suosis meiän ulkoilua.
    Sulla on muuten ihana blogi ja mainiota päivänjatkoa! :----)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. suloinen viesti hih kiitos, illanjatkoja sinnekkin päin!! luin ensin "neljä sukkaparia jäljellä" ja nauratti, nauratti enemmän kun tajusin lukeneeni väärin.

      Poista
    2. Ahhaha XD No nyt kun sukkaparerista puhutaan, niin voin myöntää et monet luottosukat on pyykissä ja tarvisin ehkä lisää :---D

      Poista
    3. mulla taas on niin monet valkoiset nilkkasukat, jotka ovat menneet sekaisin. tuntuu että jalassani on siis aina eri paria olevat sukat. vaikka samaltahan ne kaikki melkein näyttävät :-D

      Poista
  3. Minun lattia on täynnä sotkua. Siellä on vaatteita ja kyniä ja vesivärissä olevia talouspapereita ja kolme maalausta. Minun sohva on täynnä sotkua. Tässä on rautalankaa ja tyhjiä pilttipurkkeja ja banaanin kuoret ja muki ja avaimet. Minun sänky on täynnä sotkua. Siellä on laukku ja kirpputorille meneviä vaatteita ja kamera ja valokuvakansio. Minun pää on täynnä sotkua. Siellä on vaikka mitä,

    On ihana, kun asiat ja tavarat ja kaikki on levällään. Se on rauhottavaa. Ei luontokaan ole siisti ja roskaton, ei minun kodinkaan siis tarvitse. Minulla on hiljainen ilta menossa, ei kuulu musiikkia eikä televisokaan ole päällä. Liikenteenkään ääniä ei minun kotiin asti kantaudu. Rauhallista, hiljaista ja paljon jänniä ajatuksia.


    p.s. rakastan sinun blogia ja tyyliä kirjottaa, olet kamalan suloinen. <:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mustakin sotku on kotoisaa. juuri nyt tosin lattiallani ei ole kuin paavo pesusieni ja postikortti. sekainen pöytä ja nojatuoli tasapainottavat siisteyttä. kiitos paljon, ihana kuulla!! <3

      Poista
  4. Koska luen ihan liian usein postauksia myöhässä, kommentoin nyt kuulumisiani. Ja koska olen aika nössö, kommentoin anonyymiyden takaa. Joskus ehkä uskallan nimellä sen tehdä (mutta tänään ei ole se päivä).

    Olen onnellinen ja onneton. Onko se edes mahdollista? Ehkä en ole kumpaakaan, voi olla että kuvittelen vain. Minulla on paljon ihania suunnitelmia mutta ihan liian vähän aikaa toteuttaa niitä. Juuri nyt odotan, että eräs vastaisi sähköpostiini jonka laitoin hänelle yhdeltä viime yönä. Hänen ja sen viestin takia nukuin monta tuntia liian vähän. Lasken päiviä kesätöiden loppumiseen, 7 työpäivää jäljellä. Lähden kuitenkin pian Tukholmaan mutta haaveilen jostain muusta, jostain kauemmasta. En ole koskaan käynyt kunnolla Tukholmassa. Kuitenkin minua pelottaa monet asiat, toteutuvat, toteutumattomat. Pelottaa löydänkö aikaa kaikelle, olenko aina näin väsynyt, tulenko aina olemaan tälläinen, muuttuuko kaikki vai eikö mikään muutu. Näin myös kuvasi instagramissa, ja koska olen vieläkin nössö, en uskaltanut siellä kommentoida. Sinä, kaunokainen, olet upea ja rohkea, upean rohkea. Minäkin olen parantumassa. Kaikki tapahtuu pikku hiljaa.

    Nyt, minä kuitenkin haluaisin kysyä sinulta muutaman kysymyksen. Onko sinulla jo viikonlopuksi suunnitelmia? Minne haluaisit juuri nyt, kaikista eniten? Aiotko mennä joillekin festareille?

    Tämä kommentti on ihan hassu, mutta eipä sillä sen väliä. Rakastan tyyliäsi kirjoittaa, toivon että jatkat pitkään päivieni piristämistä, upeus!

    VastaaPoista
  5. voi, ihana ihana ihana salaperäinen sinä. kiitos hurjan paljon siitä että kulutit aikaasi kirjoittamalla minulle! kiitos <3 ihanaa että olet parantumassa. paljon tsemppiä! pikku hiljaa, pienin askelin eteenpäin, se on oikea suunta.

    mielestäni voi olla samaan aikaan onnellinen ja onneton, iloinen ja surullinen. että vaikka tuntisi juuri tällä hetkellä olevansa onnellinen, onnettomuuden tunne on silti läsnä siellä sen onnellisuuden takana. ja toisinpäin. itkeä ja nauraakin voi samaan aikaan.

    pidä hauskaa tukholmasta, ime itseesi sen kauneutta ja inspiroidu tukholmalaisten upeista tyyleistä.

    juhannus viikonlopuksi ei ole mitään kummallisia suunnitelmia. huomenna olen kahdeksasta yhteen tai kahteen töissä. sen jälkeen kotiin suihkuun ja sitten poikaystävän luokse. siellä varmaan vaan syödään hyvää ruokaa ja tietysti juodaan kuplivaa! ehkä mennään käymään siellä ja täällä kavereita katsomassa, ehkä ei. ollaan vaan ja katsellaan, mihin päädytään.

    juuri nyt, niin lässynlässyn siirappiselta kuin se kuulostaakin, tahtoisin vain henrin viekkuun. olen niin väsynyt, kahdeksan ja puoli tuntia töissä tänään. tahtoisin vain nukkua, mutta en yksin. ja joo, ainakin weekend festivaaleille oon menossa! vielä en tiedä muista, ehkä, ehkä ei :-)

    VastaaPoista