14. toukokuuta 2014

i don't wanna be your friend, i wanna kiss your neck



kaikki kuulostaa aina jotenkin paremmalta englanniksi, mutta tuntuu, että kaikki kauniit lauseet on sillä kielellä jo kirjoitettu. 

kello on 13:36. enää 17 päivää kesään ja 47 tuntia ja 30 minuuttia Lahteen. uudella spotify listallani on tällä hetkellä 22 biisiä, 1 tunti ja 26 minuuttia musiikkia. 78 päivää siihen, kun täytän 19 ja 82 päivää siihen, että lähden Tanskaan vain menolippu taskussani. puhelimen akku näyttää 61 prosenttia. 

snapchatissä on 3 uutta ilmoitusta. olen tänään juonut 1 kupin kahvia. ikkunalaudallani on 15 kasvia. olen käyttänyt 26 minuuttia äidinkielen portfolion tekoon tänään. paidan olen vaihtanut 3 kertaa. instagramiin olen lisännyt tänään 1 kuvan ja tumblrissa olen ehtinyt tänään reblogata 24 postausta. kello on 13:49.

2 kommenttia: